vineri, 3 iulie 2009

Marci a ajuns cu bine la finisul Romanian Extreme Adventure


Dupa o sapatamana plina de probleme provocate de ploile torentiale cazute in masivul Penteleu, am reusit sa ajung la finisul Romanian Extreme Adventure. A fost extrem de greu sa mai pot recupera astazi din minutele care ma desparteau de locul 5 (Tudorel Cristea). In ultima zi nu am mai avut cum sa terminam traseul si toti concurentii de la clasa Extrem am hotarat sa revenim in tabara. Eram in golul alpin si a inceput o ploaie torentiala cu grindina, asa ca traseul a devenit impracticabil. In penultima zi puteam sa am un timp mai bun, dar dupa punctul de alimentare (aflat aproximativ la jumatatea traseului) am mers fara frana fata si pana in tabara am ramas si fara frana spate.
Marton Szilveszter locul 6 clasa Extrem - Romanian Extreme Adventure

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu